!!!Nouzový stav ordinace!!!

Vážení pacienti, vzhledem k současné epidemiologické situaci zavádíme v ordinaci nouzový režim:

1) zůstává zachována ordinační doba pro zdravé a nemocné.

2) všechny nemocné pacienty ošetříme pouze po předchozím telefonickém objednání na přesný čas, který bude nutno striktně dodržet, jinak nebudete vpuštěni do čekárny.

3) čekárna bude zůstávat zamčená, abychom zajistili přítomnost pouze 1 pacienta s 1 doprovodem, opouštět ordinaci budou všichni pacienti “z boku”, dvěřmi přímo z ordinace, vezměte si proto všechny věci z čekárny do ordinace s sebou, včetně kočárků.

4) prosíme všechny pacienty, aby nechodili s banalitami, aby zbytečně netelefonovali, 95% celoročních diagnóz jsou běžné infekty zvládnutelné doma za pomoci volně dostupných léků a opatření.

5) v případě akutních potíží posíláme e-recepty, očr apod. přes sms, papírové očr můžete vyzvednout i s odkladem, po odeznění epidemie či ukončení nouzového stavu v ordinaci.

6) v případě akutních potíží jsme schopni ordinovat po telefonu, či na naší stránce, můžete posílat dotazy, videa, pokud bude v mých časových možnostech, odpovím.

7) preventivní prohlídky budou přednostně prováděny u dětí do 3 let věku včetně očkování, jehož doporučení se nemění, prevence starších děti budou pomocí cgmesek přeobjednávány.

8) kontroly po antibioticích momentálně rušíme, není nutné nosit moč.

9) budeme se snažit pečovat o vás jako doposud, zajistit vám lékařskou péči, na kterou jste zvyklí a uděláme všechno pro to, abychom sebe, a tím pádem i vás ochránili před onemocněním COVID-19. Dodržováním výše uvedených opatření nám v tom výrazně pomůžete.

!!!DĚKUJEME!!!